Стандард 8: Оцењивање и напредовање студената
Оцењивање студената врши се непрекидним праћењем рада студената и на основу поена стечених у испуњавању предиспитниџ обавеза и полагањем испита.
|
Опис (највише 500 речи)
Оцењивање и напредовање студената на основним академским студијама врши се континуалним праћењем њиховог рада током читавог периода извођења активне наставе. Мерило успеха студената у савлађивању програма одређеног предмета су поени који се стичу извршавањем предиспитних обавеза и полагањем испита. Студент може на предмету да оствари максимално 100 поена, а испит је положио ако оствари најмање 51. Предиспитне обавезе подразумевају: предавања, практичну наставу, колоквијуме, домаће задатке, теренску наставу, семинаре и друге облике наставе. Испуњавањем предиспитних обавеза током наставе студент може да стекне минималано 30, а максимално 70 поена. Студент је у обавези да оствари најмање 30% од предвиђеног укупног броја поена за све предиспитне обавезе. У спецификацији сваког предмета из студијског програма дат је јасан начин стицања поена, тако да студенти могу на време да предвиде своје обавезе. Критеријуми и правила оцењивања су усклађени према природи предмета: циљ, садржај и обим предмета, а посебан значај има усклађеност удела оцене рада студента током наставе и на завршном испиту, у укупној оцени. Укупан успех студента на предмету изражава се оценом од 5 (није положио) до 10 (одличан). Савлађивањем студијског програма предмета студенти стичу одговарајући број ЕСПБ бодова, према радном оптерећењу студента.
Табела 8.1 Статистички подаци о напредовању студената на студијском програму
|
Евиденција: Књига предмета, - (у документацији и на сајту институције)-Прилог 5.2,
|